۱۳۸۷-۰۸-۲۵

سه‌تا یکی

خب کاری که داشتم انجام می‌دادم تموم شد. الان سه‌تا وبلاگ متفاوت دارم که فیدشون به‌هم دوخته شده. بلاگ‌کاساندرا (همونی که از اول هم بود) به اضافه‌ی فوتوکاساندرا که قراره فوتوبلاگ باشه و روزانه‌های کاساندرا که قراره نقش توییتر رو بازی کنه و نوشته‌های کوتاهم اونجا باشه.

اگه با گودر یا هر فیدخوان دیگه‌ای اینجا رو می‌خونین، فرقی بین وبلاگهای مختلف نخواهید دید و همشون توی یه فید ظاهر می‌شن. فقط اگه بخواید برین توی وبلاگها و (مثلا) پیام بذارین، به سه‌جای مختلف هدایت می‌شین. برای این‌کار از گودر و همون ایده‌ای که اینجا برای لیست وبلاگها توضیح داده شده، استفاده کردم. اگه فید این وبلاگ رو از طریق فیدبرنر (این) مشترک بودید که هیچ، ولی اگه نبودید لطفا فیدتون رو بهش تغییر بدید. ببخشید به خاطر دردسر احتمالی و همین‌طور به خاطر کثیف‌کاریهایی که این‌چند روز توی فیدم انجام دادم.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

‫سلام، میشه دقیقا بگید چطور فیدها را به هم دوختید. به فیدبرنر مراجعه کردم ... مرسی.

ناشناس گفت...

همون کامنتی که واسه پست گودر مریم گذاشتم :دی

کاساندرا گفت...

به ناشناس: از همون ایده‌ی فهرست وبلاگهای زمانه استفاده کردم. توی گوگل‌ریدر یه پوشه درست کن. وبلاگهایی که می‌خوای رو بذار توی اون پوشه. توی بخش تنظیمات برچسبها اون پوشه رو عمومی کن و فیدشو بده به فیدبرنر.

به شوپه: تاثیر فراخی در این تصمیم چقدره؟

ناشناس گفت...

در کدوم تصمیم؟این که کامنتی که واسه مریم گذاشتمو این جا تکرار نکردم؟ هیچی. به اون دو تا هم سر می زنم. فقط معنی شیر و فید و برنر و گودر و امثال یوم رو نمی فهمم :دی

کاساندرا گفت...

در تصمیم استفاده نکردن از تکنولوژی.

ناشناس گفت...

بازم هیچی

ناشناس گفت...

بازم هیچی

کاساندرا گفت...

شک دارم ولی قبول.