۱۳۸۷-۰۱-۲۱

سست‌عنصری

جدول زیر نظر من و مارک و هلموت (به ترتیب) رو در مراحل مختلف بحثهای چند روز پیشمون، نشون می‌ده.

مرحله‌ی1 بی‌نظر بی‌نظر موافق
مرحله‌ی2 مخالف بی‌نظر موافق
مرحله‌ی3 مخالف مخالف موافق
مرحله‌ی4 مخالف مخالف مخالف
مرحله‌ی5 موافق مخالف موافق
مرحله‌ی6 مخالف مخالف موافق
مرحله‌ی7 بی‌نظر بی‌نظر بی‌نظر

داستان اینه که هلموت و دانشجوی سابقش، یه کاری کرده‌ان که قراره من ادامه‌اش بدم. طبیعتا اولش من و مارک نظری نداشتیم و هلموت با مقاله‌شون موافق بود! (مرحله1) بعد من یه ایرادی توش پیدا کردم (مرحله2). بعد برای مارک تعریف کردم. اون هم قبول کرد که ایرادی که گرفتم وارده (مرحله3). رفتم پیش هلموت و بعد از یک ساعت بحث قبول کرد که کار ایراد داره (مرحله4). در این یک ساعت کلی هم بد و بیراه به زبان آلمانی یاد گرفتم. در ساعت دوم بحثمون یه مثال نقض خیلی باحال پیدا کرد و قانع شدیم که کار قبلی درست بوده (مرحله5). بعد رفتم پیش مارک و وسطهای تعریف کردن مثال هلموت، فهمیدم که استدلالش گیر داره و دوباره مخالف شدم (مرحله6). بعد با مارک پا شدیم رفتیم پیش هلموت و بعد از حدود یک ساعت بحث، دیگه مخمون رسما تعطیل بود و کرکره رو کشیدیم پایین (مرحله 7).

هیچ نظری موجود نیست: