۱۳۸۶-۱۲-۲۶

انتقال

عرض شود که منتظر بودم که شرایط از هر نظر آماده بشه که رسما از بلاگفا برم بلاگ‌اسپات. در واقع برنامه‌ام این بود که یه مدتی نوشته‌هامو تو هر دو وبلاگ منتشر کنم و بعد که آماده شدم، پاشیم بریم اونور یا پاشیم بیایم اینور، بستگی داره که اینو تو کدوم وبلاگ دارین می‌خونین.

آماده شدن هم یعنی این‌که هم در و دیوار وبلاگ جدید آماده بشه، هم این که قبل از جابجایی می‌خواستم سه چهار تا نوشته در باب وبلاگیسم! منتشر کنم. ولی راستش دیدم معلوم نیست کی این کارا رو بکنم. اینه که پا می‌شیم می‌ریم اونور یا می‌آیم اینور، بعد سر فرصت همه‌ی این کارها رو می‌کنم.

بنابراین این آخرین نوشته‌ی کاساندرا در بلاگفا است و از این به بعد در کاساندرا در بلاگ‌اسپات می‌نویسم.

۸ نظر:

شکاک گفت...

مبارک است!
فقط این word verification برای کامنتدونی‌ات رو اگه برداری خیلی بهتر می‌شه!

BA}{AR گفت...

همت بلند به این می گن. مبارک است ان شاالله.

Unknown گفت...

خونه جدید مبارک. فقط من از طریق خوراک (فید) سه چهار تا پست اضافی هم می بینم که تو خود اینجا نیستن.

Kommisto گفت...

dige vaghti curso rooye safheye veblaget harekat midam window ye darivari baz nemishe....

Ehsan گفت...

این فونتتون را هم درست کنید ! تا کور نشدن مردم البته!

کاساندرا گفت...

به شکاک: چشم. برش داشتم.
به بهار: ممنونم.
به یرآلما: راستش اونا نوتها و پیش‌نویسهاییه که بر اثر ناشی‌گیری یه دفعه منتشرشون کردم و الان ناپیدا هستند. به مرور منتشر می‌شن.
به کومیستو: ببخشید که باعث دردسر بوده.
به احسان: مشکلش چیه دقیقا؟ با جنس فونت مشکل داری یا با اندازه‌اش؟

Ehsan گفت...

فونت نوشته‌هاتون در حال حاظر آریال با اندازه‌ی کوچک است. یه توافق نانوشته وجود دارد که برای نوشته‌های فارسی، فونت تاهوما، بهترین فونته! توی قسمت قالب بلاگ، میتونید عوضش کنید، که بشه شبیه همون فونت کاساندرای مرحوم در بلاگفا!

کاساندرا گفت...

به احسان: بلاگر توهاما نداره یا من بلد نیستم چه‌جوری ازش استفاده کرد. به جاش از فونت جورجیا یا گرجستان! (و نه آریال) استفاده می‌کنم. ما اندازه رو یک درجه بزرگتر کردم.