۱۳۸۷-۰۱-۰۹

مرد هزارچهره

با کمی تاخیر و تحت تاثیر تعریفهایی که شنیدیم، داریم سریال جدید مهران مدیری رو می بینیم. در واقع تا حالا پنج قسمت اولشو از ایران پراود گرفتیم و دیدیم. از چیزهای مختلفیش خوشم اومده، مثل تیکه‌های سیاسیش به رفیقمون از قبیل بازی کردن با کلمه‌ی قله‌ها یا جوگیر شدن جلوی جمعیت، از مالیدنش به خط قرمزهای ســــکـســی از قبیل قالپاق و محل فرود لگد مربوطه، از پررنگ کردن این نکته که اگه یه تیتر دکتر، مهندس، پروفسور، مردعلمی و از این قبیل به بـاســـن مبارک الصاق کنی (یا از اون بهتر الصاق و تکرار کنن برات) غیرقابل پرسش می‌شی، از تکرار مهوع کلمه‌هایی مثل ایرانی و اصیل و آریایی در جمله‌های طبیبیان بزرگ و ... خوبه خلاصه.

۸ نظر:

شکاک گفت...

راستش ما هم مثل شما از روی همین ایران پراود می‌بینیم. من هم از این تیکه‌هایی که می‌اندازه خوشم می‌آید، ولی سناریو داستان فوق‌العاده بچگانه و مسخره است. مثل داستان‌هایی می‌مونه که بچه‌های ۱۰ ساله بهش فکر می‌کنند. یک سری ادا اصول‌هایی هم که تو سریال در می‌آرن، مثل گریه کردن‌های مادر مسعود یا اداهای پدربزرگ سهیل فوق‌العاده بی‌مزه و بچگانه است. خلاصه در مجموع من ازش خوشم نمی‌آید.

کاساندرا گفت...

به شکاک: موافقم. طبیعتا وقتی سعی کردن برای همه یه تیپ بسازن بعضیاش مثل پدربزرگ دکترا یا مامان طرف خیلی آبکی از آب در اومده.

Sima گفت...

حالا قسمت نيروز انتظامي اش رو ببينيد بيشتر خوشت مياد.

سيما (بابا من كجا اسمم رو اين پايين بذارم؟) :(

Mani گفت...

آقا برو از این جا ببین که بی تئخیر ببینی
www.persianhub.org

کاساندرا گفت...

به سیما: آدمها دو دسته‌ان باکلاسهایی که تلویزیون نمی‌بینن و بی‌کلاسهایی که می‌بینن. فکر نمی‌کردم بی‌کلاس باشی.
به مانی: تاخیر از ایران‌پراود نیست. ما دیر شروع کردیم. از پرشین‌هاب نود رو می‌گیرم!

کاساندرا گفت...

به سیما: اسمت هست بالای نظرت.

taha گفت...

agha linketoon kharabe. rasti goftam kharab...jaddatoon chetoran?

کاساندرا گفت...

آقا لینکه درسته مثل جده‌ی شهیده‌ی شما.