۱۳۸۷-۰۱-۰۳

کار تخصصی

اینا بخشی از مصاحبه‌ی فرهاد رهبر معاون وزارت اطلاعات در زمان خاتمی (یونسی)، اولین رییس سازمان مدیریت در زمان احمدي‌نژاد و رییس فعلی دانشگاه تهرانه:
-شما در انتخابات نهم، به چه كسي رأي داديد؟
-در دوره دوم به آقاي احمدي‌نژاد رأي دادم.
-در دوره اول به چه كسي؟
-به خاطر ندارم. اما فكر نمي‌كنم به آقاي احمدي‌نژاد راي داده باشم.
...
-شما چه زماني براي اولين‌بار با آقاي احمدي‌نژاد مواجه شديد؟
-عرض كردم كه ايشان من را نمي‌شناختند و حالا كه اينقدر اصرار داريد بد نيست خاطره‌اي را بازگو كنم. ظاهرا آقاي احمدي‌نژاد در مورد من با كسي مشورت كرده بود و دنبال اين بود كه نشست مشتركي داشته باشيم. سراغ من را گرفته بودند و به دفترشان سفارش كردند كه فرهاد رهبر را پيدا كنيد. به اين دليل كه من آدم ناشناسي براي مجموعه آنها بودم،‌ كسي شماره تلفن يا ردي از من نداشت. احتمال داده بودند كه فرهاد رهبر بايد يكي از مديران شهرداري تهران باشد به همين دليل با شهرداري ارتباط برقرار كردند و اتفاقا با كسي صحبت كردند كه نام خانوادگي‌اش رهبر بود. قرار ملاقات با آقاي احمدي‌نژاد تنظيم شده بود و روزي كه ايشان با آقاي رهبر شاغل در شهرداري ملاقات كرده بودند،‌ در مورد مسائل اقتصادي بحث پيش آمده بود و در نهايت متوجه شدند كه اشتباه شده است. مي‌خواهم بگويم هيچ‌گونه دوستي و رفاقتي پيش از دولت نهم با آقاي احمدي‌نژاد نداشتم.

۲ نظر:

Unknown گفت...

مطمئنيد که فرهاد رهبر معاون يونسي بوده است. گمان کنم جايي ديده ام که او معاون اقتصادي وزير اطلاعات در دوران هاشمي بوده است. معاونت اقتصادي در دولت اول خاتمي از تشکيلات وزارت اطلاعات حذف شد و او هم از مجموعه خارج شده است.

کاساندرا گفت...

به محسن: راستش مطمئن نیستم ولی تو مصاحبه این‌جوری نوشته شده.